WEEK

IMG_3844

Förra veckan var galen. Jobbmässigt. På ett positivt sätt. :) Jag älskar mitt jobb. Jag hade satt en deadline för att bli någorlunda klar med plugget, men icke sa nicke. Jag jobbade nästan hela veckan. Men jag klagar inte, jag kanske borde planera något hela veckorna, för det är då det dyker upp jobb :) Idag ska jag i alla fall fortsätta med pluggandet. och njuta av det fina (men kalla) vädret. Jag har inte hunnit i helgen. När jag planerade min middag så valde jag en helg när jag var ledig fredag-lördag-söndag. Det slutade med att jag jobbade både fredag och söndag och stod och diskade hela lördagsnatten.

Kommentera

