tebrevet

@celdara på instagram har tagit ett mycket trevligt initiativ. Tebrevet. Hon lottar fram de anmälda så att man får en tekompis som man ska skicka minst 5 tepåsar till. När man sedan får tebrevet ska man lägga upp en bild på instagram. Mycket mycket trevligt. Jag var lyrisk när posten kom! Jag hade två lös-teer jag ville skicka så jag tog helt enkelt fram symaskinen och ett kaffefilter och trixade ihop en liten tepåse. Mycket roligare än att få det i en plastpåse. :) Teerna jag fick är de som ligger på träbrickan än så länge har jag bara testat Apple Cinnamon Raisin-teet och det var supergott!

Kommentera

