draw

Jag önskar att jag kunde rita. Visst kan jag väl rita, men det där att hitta inspiration och sedan få ner det på papper. När man satt på föreläsningar i skolan ritade jag alltid så fint, (uttråkad! JA!) men om jag bestämde mig för att sätta mig ner och rita hemma så blir det bara en massa kladd och sen blir jag sur för att det inte går. Det går bara om jag vet exakt vad jag ska göra, om jag har en bild av det framför mig, som med kaffekoppen jag ritade för någon vecka sedan.

Om jag kunde rita skulle jag vilja kunna göra något sådant här:

 

Diamant cirkel

De här har jag hittat hos Tovelisa

Kommentera

