Flygresan hem del 3

Så kan jag då skriva ett avslut på min egen Nya Zeeland-trilogi.

Flygresan hem del 1

Flygresan hem del 2 + HEMMA

Sedan jag kom hem i mitten av april har jag haft det här ärendet igång, först med bara flygstolen, men när de bara sa att det var mitt eget ansvar och fel vände jag mig till Allmänna Reklamationsnämnden. I början av december fick jag sedan ett beslut från ARN att jag hade haft rätt i mitt ärende och nu har jag gått och väntat på att flygstolen skulle återkomma med deras beslut, om de valde att följa ARN:s rekommendation eller inte.

Idag fick jag mailet från flygstolen där de beklagade för det som inträffat och att de fått besked från deras systemleverantör att den tekniska mellanlandningen inte var utsatt på biljetten och att de ska betala ut alla pengar jag var tvungen att lägga ut för att ta mig hem. Jag kunde inte fått en bättre julklapp!!!

20130414-090153.jpg

Kommentera

