arkitektskolen

Jag har sedan länge tänkt att jag vill jobba med inredning och design och letat efter en utbildning som skulle kunna passa mig och mitt jobb. Jag hittade två stycken i somras och har velat fram och tillbaka med vilken jag ska välja. När jag tillslut bestämde mig för vilken bestämde jag mig också för att lägga det på is tills jag flyttat hemifrån (igen). Men nu har jag tänkt om. Eftersom jag inte jobbar jättemycket nu så kan jag istället passa på att rivstarta utbildningen och därmed bli klar snabbare. Och jag måste säga att det känns så himla bra och rätt!

ai

Skolan jag ska studera vid heter Arkitektskolen for Indretningsdesign (Copenhagen School of Interior Design) och ligger alltså i Köpenhamn, Danmark. Den är på distans och materialet är på svenska. Utbildningen är uppdelad i 15 olika moduler och man läser i sin egen takt. Klicka här för mer information!

20131210-221322.jpg

Häromdagen kom ett stort paket med en massa linjaler, passare, pennor och annat smått och gott, jag har därmed fått allt material och det är bara att sätta igång. Det ska bli så skoj!

Kommentera

