sittpuff

20131005-174248.jpg 20131005-174232.jpg

 

En annan ”liten” grej jag hann med innan jag var tvungen att fästa trådarna på den stora filten. Jag virkade först en stor rund mormorsruta eller en mandala som jag sydde fast på ett tjockt svart tyg. som jag sen sydde ihop med ett gult tyg och svart tyg på undersidan, sedan stoppade jag puffen med stoppningen från 10 billiga IKEA-kuddar (man kan även ha den att förvara extratäcken och kuddar i när de inte används) ! Voila! Nu längtar jag bara tills jag har en lägenhet där jag kan använda den. Här hemma är det en viss liten vovve som mest vill riva upp den.

Kommentera

