otur

Idag är det den nittonde juni, dagen innan examensarbetet ska lämnas in. Och jag har fortfarande inte fått min dator! Förhoppningsvis är den klar idag och sen är det bara att kötta ikväll och inatt! Jag hade tänkt att den redan skulle varit inskickad så att jag lugnt kunde fixa med midsommar, nu har jag istället ställt in alla mina planer, jäkla skit alltså.

Igår tvättade jag lakan. När tvätten var torr skulle jag ta in den men då har en fågel bajsat på påslakanet. Det ska väl betyda tur, men måste man inte få det på sig då? Jag hoppas i alla fall att oturen vänder nu!

20130619-053248.jpg

Kommentera

