Teknik

Jag har ägnat all min lediga och vakna tid till examensarbetet på sistone. Igår blev jag klar med allt förutom 4-5 bilder som ska in. Idag kraschar datorn…. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Grejen är den att jag höll på med en säkerhetskopiering men den hann inte klart så har jag otur kommer ALLT försvinna. Alla bilder jag någonsin tagit, examensarbete som ska in om en vecka… Inte fan kan man säga att man Inte kan lämna in det eftersom datorn kraschat, det är ju världens klyscha!

Kommentera

