move

Igår var den sista föreläsningen på KulturTurism i Sverige. Känns fantastiskt bra. Nu är det bara redovisning, rapportinlämning och hemtenta kvar, innan sista kursen här hemma är över. Igårkväll var jag, Ida och Simone på VIP-kväll på DesignOutlet. Det var riktigt trevligt och jag träffade massor av folk som jag knappt träffat sen i somras.

Idag har jag bestämt mig för att bli mer eller mindre klar med packningen. Det ska i alla fall inte se ut som kriget här. Det är en utmaning att ta sig runt i lägenheten just nu. :) det jobbigaste är att man måste tänka efter vad man behöver nu, sista tiden, hemma över ”jul”, och även packa för fyra månader utomlands… Nu ska jag väl äta lite lunch innan jag fortsätter med flyttstöket.. Jippie!

Kommentera

