weekend home

Jag hade en väldigt fin helg hemma. Åkte hem redan på torsdagen och åt god mat, myste med världsbästa vovven och mamma såklart. Pappa var tvungen att ut och salta för första gången i år, när jag kört 30mil för att umgås. I fredags körde jag och mamma till Bromölla för att handla lite. På kvällen kom Johans pappa med 65kg kött som vi delade och frös in hela fredagskvällen, fredagsmys?! :) Sen kom äntligen lördagen. Jag tömde min garderob, för att göra plats för mina kläder. och sen var det ÄNTLIGEN dags för överraskningsfest för mikaela & liza. Hanna och Elin hade fixat så fint med sydamerikansk buffé, drinkar, efterrätt och frågesport. Men bäst av allt var såklart överraskningen. Jag hoppas verkligen att mina fina tjejer får världens bästa resa.

Så härligt att ha alla på plats (utom jenny som dock fått ett kick-ass-jobb! GRRRRRATTIS!) Det kommer att dröja minst ett halvår innan alla kommer att vara samlade igen. Känns mycket konstigt. 

Kommentera

