tentamode

Det där tentabeteendet har hittat till Hagagatan 19. Även om inlämningarna är 4dec, 11jan samt nån gång i juni, så vill jag ju försöa få klar så fort som möjligt. Men det letar in sig en massa andra måsten. Igår var jag hos doktorn, på min gamla LiA, på stan och sen på bio. Idag har jag flyttat upp grejer från källaren, packat ner lite grejer jag inte använder och burit ner till förrådet i källaren igen. Sen var jag ute på en 5km-promenad. Lagade tomatsoppa till lunch. Sen gick jag en 4km-promenad med en tur till skolan, där jag hämtade mitt Entreprenörsskapsbetyg: VG!!!!! Så jäkla gött! nu sitter jag här, med så mycket att göra att jag inte vet var jag ska börja. Kanske ska städa lite innan jag sätter igång med skolarbetet….Eller fika?!

 

Kommentera

