höstsol

Har varit uppe så jäkla länge nu. Klockan är bara tjugo över tre och jag är redan trött. Jag vaknade klockan sex i morse och sedan dess har jag hållit på med abonnemang, adressändring, boende i Australien, skolarbete om Falköping, fixat present, städat och en massa annat. Nu dricker jag kanelte och äter kanelbulle på kanelbullens dag. Gott så att säga. Ska snart gå till affärn och köpa frimärken och mat och satsumas. sen ska jag ha en riktigt göttig höstkväll.

 

20121004-152848.jpg

20121004-152856.jpg

Kommentera

