sjuttonde

Känns som om jag har haft en liten minisemester och nu är det bara tillbaka till vardagen. Idag började jag dagen med en riktig  av lägenheten. damma dammsuga och torka golv. Klockan tio var jag i skolan, för lite (och då menar jag lite) grupparbete, innan jag gick hem för att fixa det sista inför lägenhetsvisningen. Mamma hade förberett mig på att ingen skulle komma, med tanke på att det var en måndag under lunchen. Men visst, det dök upp några stycken varav 4 var intresserade. Känns skönt, fast nu ska jag verkligen inte ta ut något i förskott. En visning imorgon också sen får vi se hur det går.

Just nu håller jag på och tvättar. Kul. Sen ska jag gå en sväng och skolarbeta lite. Imorgon är det ekonomi & bokföring som gäller.

Kommentera

