tacksam

Jag är så oerhört tacksam. Tacksam för att jag har världens bästa familj. Världens bästa släkt. Den är liten men bäst.

Jag har inte förstått detta förrän jag flyttade 30 mil ifrån dem. Visst jag var i Australien i ett år, men det är en helt annan sak. Där levde jag ett helt annat liv än vad jag gjorde hemma. Allt var nytt och ovanligt. Här lever jag samma liv som i Lönsboda fast trettio mil norrut, vilket gör det lite svårare.

Jag har börjat uppskatta alla små konstiga (bra alltså) detaljer som mamma lärt mig och insett hur mycket mamma betyder för mig och hur mycket jag ser upp till henne. Men jag är så fruktansvärt dålig på att visa och säga det.

Jag saknar mina föräldrar och det är en väldigt härlig känsla att göra det.

20120716-163150.jpg

Kommentera

