a month

En månad kvar till min födelsedag idag! Det får mig att minnas förra året, vilket var min bästa födelsedag i hela mitt liv! Jag skulle jobba på eftermiddagen så jag hade inga planer och inga förväntningar! Först blev jag överraskad av mamma och pappa! De kom in med frukost på sängen och några små paket! Är du nöjd nu för nu blir det inget mer?! Sa pappa sen dröjde det några minuter innan de kom in med en stor tv! Sen fortsatte dagen så. Jag skulle inte få nån cykel, men sen dyker malin upp med en cykel och sen kommer hela släkten på födelsedagsfika och sen var det dags för mig att köra till jobbet! Bra dag helt enkelt!

Nu borde jag väl gå upp ur sängen, min att-göra-lista idag är lång!!

 

Kommentera

