0

colours

Fick massor gjort i förmiddags. Har gjort en tråkig grej till en färgglad och trevlig sak. N.N.NICE! Sen skulle jag bara en snabb runda till Rörstrand, den lilla snabba rundan blev en lång en. Fixade skyltar och räknade hur många tält det ska beställas till festivalen och sen fick jag och Inger hänga med på en tur av de Dramatiserade guidningarna. Det var helt otroligt bra. Rekommenderar verkligen att gå på en om ni är på Rörstrands i sommar. Sen hade det huxflux gått tre timmar. Hur är det möjligt?

0

min lilla skrutt

mamma ringde nyss och berättade att grannen och grannhunden hade varit hemma och fikat. Rocky var inte överförtjust. Isa, grannhunden hade försiktigt lekt lite med hans leksaker, men när hon fick tag på hans nya gröna födelsedagsboll, blev han jättesur. Satt och blängde på stackars Isa. Hon bet lite på bollen så att den pep lågt sen la hon ner den på marken försiktigt och gick iväg. då sprang Rocky fram och tog den och gick iväg. Gulle. Han är verkligen en liten pojke. Och Isa är verkligen en liten tjej.

 

0

allergisk

Det blir bara värre och värre för varje dag! Det kliar i gommen i halsen och näsan men värst av allt är ögonen! Känns som om jag har ett helt lass grus i ögonen! Nu har jag tagit nässpray och ögondroppar och hoppas på att det hjälper lite!

20120703-083110.jpg