Efter att ha varit hemma lördag, söndag, måndag och lite tisdag har jag insett hur mycket jag saknar min familj. Det SUGER att bo så långt ifrån, speciellt när man tvingas åka tåg i en halv evighet för att komma hem, som alltid är försenade och så kommer man ändå inte hela vägen hem. Jag saknar Rocky och närheten till mamma och pappa. Alla vänner hemma och inte minst Malin och Emil och bebisen när han kommer. Så när jag kommer hem från Nya Zeeland nästa gång ska jag ta  mitt pick och pack och flytta tillbaka till Skåne. INTE tillbaka till Lönsboda, men i alla fall så att man kan åka hem på nån timme och inte fem. Som sagt, jag är inte bra på att leva i nuet, men i detta fallet så måste jag nästan leva i framtiden.

Kommentera

