resten av helgen

Har haft en mycket fin helg! Igår åkte jag till Malmö och träffade Kim, Johan och Karolina på tåget ner! Gick till ur&penn och pratade med Malin! Hon jobbade klart och vi gick hem till maten på bordet och Emil! Sååå gott! Sen åt vi äpplepaj och glass och tittade på skräckis! Idag lurade jag iväg Malin på brunch där danni, lina, Kim, Johan, Anna, Hanna, Felicia och Kathy befann sig! Mätta och glada satte vi oss i parken i sommarvärmen och Malin fick en massa presenter till bebisen! Sen gick jag till tåget som tog mig till Helsingborg sedan buss till Laholm och nu sitter jag på tåget till Göteborg och sen är det ”bara” två tåg kvar innan jag är hemma! Om cirka tre timmar! Suck! Morgondagen vet jag inte ett skvatt om som vanligt och det gör att jag har massor att tänka på här på tåget!

Kommentera

