det senaste

det har inte varit så mycket skrivande på sistone. efter rapporten och hemtentan kände man liksom inte för att skriva på ett tag. Vädret har varit helt underbart och vi har hängt i örthagsparken nästan varje dag.Det var valborg och sådär. i tisdags tillbringade jag hela dagen nervös som en jag vet inte vad. för i onsdags började min LiA. Eller ja, den skulle ha börjat. När tåget rullade mellan Alingsås och Göteborg ringde min telefon. ett samtal från Thailand. Hmmm… Jag hade ingen täckning så kunde inte svara. Sen fick jag ett sms att de tyvärr inte kunde ta emot mig på LiAn idag. Jahapp. Jag tog spårvagnen ut till stället där jag ska vara ändå. Så att jag vet vart jag ska nästa gång. Sen gick jag lite i nordstan innan jag tog tåget hem med simone som sällskap från vara. sen gick vi till örthagsparken och hängde. Tack vare detta fick jag ytterligare en dag med felicia innan hon åkte till åre. vi åt vattenmelon i…. japp, örthagsparken. :) i fredags gick vi hem till sofias lägenhet och gömde oss och överraskade henne eftersom hon fyllde 25.

Idag är det söndag. Dagen före min första LiA-dag, igen. Jag är nervös igen. Väldigt trött och orkar inte göra ett dugg. så jag ska fortsätta hänga i soffan framför Bondi Vet, även fast solen skiner ute.

Kommentera

