förberedelser inför mässan

Jaha, då var bilen packad med broschyrer och annat inför mässan och väskorna packade! Resten känns ganska luddigt! Vi vet inte hur många väggar montern kommer att ha, rollupsen och de sista broschyrerna ska hämtas imorgonbitti! Skolans flyer är väl inte riktigt vad vi hoppades på och imorgon ska VÅRA rollups lämnas in för att bli likadana som flyern! Jaja det blir nog bra detta till sist!

Dagen idag bestod av en lång sovmorgon, känns som om det var evigheter sen man vaknade med känslan att inte behöva göra något före elva! För då gick jag till skolan och packade in i bilen! Mycket spring i trappan. Puh! Sen blev det en sväng på stan med Nicolina ! Sen gick jag hem turbodammsög och tvättade golven samt tömde bagaget i bilen! Sen gick jag och Nicolina en runda! Det var så varmt! Höll på att dö! Så vi gick hem och tog en öl i mitt kök med fönstret öppet på vid gavel ! Min balkong ! Sen har jag spenderat kvällen med att packa packa och packa ! Nu har jag förhoppningsvis inte glömt nåt!

20120320-231049.jpg

Kommentera

