dom där jag kommer från

Jag är väldigt bra på att skjuta på saker, vem är inte det förresten? Nu ska jag i alla fall ta tag i hemtentan, så att jag slipper sitta med den hela helgen. Veckan är slut på lektioner, men än så länge känns helgen väldigt långt iväg. Imorgon väntar marknadsförings-projekt-uppstart, mera hemtenta och lia-intevju och förhoppningsvis öl & musicquiz. Ikväll är det inget på tv man tvunget måste se. Tack&lov att jag har hemtentan – vad skulle jag annars ha gjort? :)

Kommentera

