australia day

20120126-093333.jpg

Hela min news feed är full med aussie aussie aussie oi oi oi och en massa bilder på öldrickande aussies i solen. Här sitter jag i kallakalla Sverige med en hemtenta och Lia-ångest. Jippie….. och jag har inte ens något roligt minne från australia day när jag var där. Jag var i Melbourne bodde i ett rum med ett gäng fnissiga flickor och knaprade penicillin och sov. Jätte.kul. Har för mig att jag brände fötterna i solen den dagen också.

Nåja. nu ska jag göra lite på hemtentan sen blir det TUR-möte och ikväll musicquiz på Harrys!

 

Kommentera

