friday saturday sunday

Tentan i fredags gick nog okej. Dumt att spara alla ”osäkra” uppgifter till slutet, för det är ju den känslan man lämnar salen med… Wellwell. Jag gick hem efter lite shopping på stan. Man måste ju belöna sig efter en sån vecka. Sen satte jag igång med operation lägenhet. Diska, dammsuga, rensa avlopp, skura golv – you name it! Och när detta arbetet var över gick jag hem till Simone för lite öl med Ida, Thom, Therese och Stephanie innan vi gick till Bakgår’n och drack jordgubbssangria och åt tapas. Mycket trevlig kväll som vanligt! Sen gick vi hem till Oskar och drack lite öl till.

Igår var det lördag och jag hann precis gå en lång promenad på ett ställe jag inte varit på innan och köra ut till Hjertbergs och handla innan det började snöa nåt kolossalt. Nu ligger det ett tjockt täcke snö ute och jag gillar det inte. Inte alls. Jag lagade en finmiddag för att trösta mig! Kött, rödvinssås och potatisgratäng! mmm… sen kom Simone hem till mig och vi tittade på P3Guld och åt chips. Det var trevligt.

I natt vaknade jag av att det smällde högt utanför fönstret. Det var tydligen Ida & Martin som hade kastat snöbollar på mitt fönster. Roliga typer det där. :) Idag tog jag en lång sovmorgon, sen har jag städat mina garderober och min byrå. Det är inte klokt hur mycket jag redan har lyckats samla på mig!

Ikväll har jag tittat på lite film och tagit det lugnt. Det är så skönt att inte ha något plugg över sig. Det har jag ju egentligen, men det kopplar jag bort idag. :)

 

Kommentera

