video games

helgen är snart slut! Jag längtar till nästa. Då kommer min kära syster hit och hälsar på för första gången sen jag kommit i ordning. Det ska bli nice. :) Denna helgen har varit skön. Inte så mycket farande och flängande som det varit de senaste helgerna och jag måste säga att det har varit väldigt skönt. Men jag hade gärna varit hemma och festat med mikaela, elin och hanna och alla andra. Men man kan ju inte få allt man vill.

Jag var i alla fall i skövde igår och handlade lite onödiga ting. Jag är så bra på det. Det är en väldigt dum grej att vara bra på. Jag hittade ett par jättesnygga byxor tog med två par och provade. Ett par satt som en smäck, ett par fick jag upp till knäna (de är snortighta som det är) Och gissa vilket par jag hittade i påsen idag när jag plockade upp byxorna. Jo de små. Trevligt. Nu får jag helt enkelt åka till Skövde igen. Men det är ju trevligt. Tur att jag har bil. :)

 

Kommentera

