en jag-dag

Jag bestämde mig för att stanna hemma ifrån skolan idag. Då min näsa rann oavbrutet i gårkväll och jag låg i soffan i princip hela dagen. Det enda jag orkat göra idag är att gå och handla och efter det var jag helt slut. Jag har tagit ett bad och läst böcker och bloggar och tittat på tv. Det låter ju helt underbart när jag lägger upp det såhär. Men när man mår dåligt är det ju inte så jäkla kul. Imorgon har jag i alla fall bestämt att jag ska vara frisk. Punkt. slut.

 

Kommentera

