lördagen i ord

Igår hade jag en såndär perfekt dag. En sån som jag hade i Brisbane den där dagen med koalakramning, ANZAC-symfoniorkester, parisehjul och en massa annat. Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om, utan om gårdagen.

Först åt jag pannkakor till frukost. Då kan ju dagen inte bli annat än bra.. :) Sen mötte jag upp Felicia. Vi skulle gå till Hem companiet och öb. Det gick snabbt så vi bestämde oss för att gå till Rörstrandsområdet. Hittade en sketastor loppis. Strosade runt där ett tag och kollade på alla fina grejor. Sen gick vi till Rörstrandsmuséet och fikade med Ida och Joanna. Lite outlet-tittning och sen skildes vi åt alla utom jag och Felicia vi gick hem till mig och åt kanelbullar och drack kaffe. Sen tittade vi på Hur många lingon finns det i världen. Den var mysig. Sen gick hon hem till sig. Jag åt och sen möttes vi upp utanför i parken. Jag och Ida och Felicia. Vi gick till Rörstrands igen. Åkte upp i Lidköpings högsta byggnad och drack drinkar med Stephanie och med utsikt över hela stan och Vänern. Superdupermysigt.

 

Kommentera

