better

i onsdags möttes vi i klassen upp på skolan, vi gick till hemköp och köpte grejor till tacos och sen hade vi en trevlig tacokväll på skolan. Mycket skratt och mat och lekar! När jag kom hem kände jag mig lite trött så jag gick och la mig och vaknade upp några timmar senare med världens halsont så hela dagen igår låg jag i sängen och soffan och tittade på tv drack te och hade riktigt ont. Kände mig så svag och när jag tog en kopp nykokt te spillde jag ut det över mig. Ännu mera aj! Idag kände jag mig lite bättre gick till skolan och sen till ica. Nu har jag fixat lite med papper, inkomst och räkningar och snart ska jag ställa mig i köket och trolla lite! ;)

Kommentera

