nuevo

Igår var vi på utflykt och när jag kom hem gick jag och hämtade ett paket på ica och köpte plastburkar på en annan ica-butik sen cyklade jag runt och hittade lite genvägar. Därefter monterade jag klart hyllan och städade i köket, lagade världens godaste spagetti & köttfärssås. Massor! så det blev några matlådor. GÖTT! Sen började jag på mitt andra rum, sorterade och la på rätt plats. Men vilken tid det tar! Jag vet inte vart jag ska göra av högtalarna! :) det blev hursomhelst ganska sent så idag har jag sovit länge. Druckit lite kaffe och nu ska jag ta en dusch innan det är dags för skola. Första föreläsningen! :)

Kommentera

