1

första dagen

Första dagen i skolan över. Jag var sjukt nervös i morse. Men jag vet inte riktigt för vad. Det var nog egentligen mest bara förväntan. :) Det har i alla fall gått jättebra. Jag gick dit lite för tidigt, med det var redan fem, sex stycken där. Vi gick in för att sen gå ut och samlas ute allihopa. Sen hade vi genomgång av utbildningen och schema och en massa andra saker. Sen blev det fika och rundvandring på den lilla skolan. Sen var skoldagen över! Jag gick hem och sen tog jag cykeln till Hemköp och handlade hem lite mat, drack lite kaffe och surfade.

Sen mötte jag upp Ida, en tjej från klassen. Hon visade mig runt i Lidköping på en promenad runt stan. Sen pratade jag med mamma och Monica på telefon, lagade mat och åt ochdiskade och nu sitter jag och slötittar på Arga snickaren på min fina TV! Jag ska snart fortsätta mitt uppackande, men jag fick lite matkoma. Och jag sitter ju hellre i min soffa, kan jag ju säga. :)

 

