gårdakvarnar & skit

Igår var en bra dag . Jag var hemma och packade till lunch sen körde jag till osby och klippte och slingade håret! Sen styrde jag bilen till ekudden. Jag och tony tittade på deras lokal och fikade på sjöstugan. sen kollade vi på graven vid mitt jobb. Dumt att jag inte såg den innan jag slutade bara. Var också inne en snabb runda på herrgården och sa hej. Sen åt vi lax & chokladpudding på ekudden och tittade på tv innan jag körde hem och så var dagen slut!

Idag har jag pimpat min cykel med lysen och ringklocka! Nice. Snart ska jag ta den riktiga premiärturen. :) Annars har det mesta av dagen gått åt packning. Det tar liksom aldrig slut! Men nu är alla kläder packade och det kan faktiskt inte vara särskilt mycket kvar. Bara smågrejor och nytvättade kläder. Men nu ska jag göra mig i ordning för kvällens kräftskiva! Det ska bli fett kul! :)

 

 

Kommentera

