thunder&lightning

Idag har jag haft en jag-dag! Jobbet ringde i förmiddags och undrade om jag ville vara ledig. Och även fast jag slutar om fyra dagar så var jag väldigt tacksam för denna dag! :) Jag har faktiskt fått en del gjort. Och det känns mycket mycket bra! Jag och mamma hämtade soffbordet hos mormor, jag har fixat med e-faktura, bredband, antivirus-program, radio och flyttkort. Jag har även hunnit med en promenad med Rocky, testlagning av förrätten till middagen nästa vecka, gjort en pizza, en drink och mozzarellasticks. Samt packat och städat. Tänka vad en ledig dag kan göra. Dessutom har jag hunnit ta hand om mig själv lite grann! Inte illa. :)

 

Kommentera

