NEW

Ny månad ny vecka ny bostad – NYTT LIV!

Igår hämtade jag nyckeln till min allra egna lägenhet. Det känns oerhört bra och jag tror och hoppas att jag kommer att trivas som fisken i vattnet. Jag tog ett par bilder igår när  vi var där och flyttade in en del grejor men jag har inte lagt in bilderna på datorn än, så jag lägger upp dom imorgon eller något.

Annars är allt som vanligt. Jag jobbar röven av mig! Jobbat idag och ska jobba till lördag sen ledig en dag jobba en och sen ledig en dag igen och sen jobbar jag fram till den 16 och sen är det sluuuuuut!

Nu ska jag sova!

tjipp.

One thought on “NEW

  1. Pingback: 2011 « linda

Kommentera

