how I wanna spend my birthday

Den fjärde augusti skulle jag vilja befinna mig i Darwin. Åka ut till Casuarina äta blåbärs & vitchoklad- scones och dricka gratis födelsedags-smoothie från Boost. Gud vad jag saknar dom! :) Shoppa loss i det stoooora köpcentret. Gå på Mindil Beach Sunset Market, äta gott och titta på solnedgången och sedan avsluta kvällen med drinkar på Beachfront med ALLA jag känner och som betyder mycket för mig!

…MEN, nu befinner jag mig i Sverige och ska tillbringa min födelsedagskväll på jobbet!

 

Kommentera

