well

Igår var en mycket hektisk dag på jobbet. Idag var det raka motsatsen. Att det aldrig kan vara lagom!

Idag har jag snickrat ihop min vikvägg nu ska jag bara sy två tygstycken till sen är den klar! blev mycket bra! precis som jag hade tänkt mig. Och nu har jag kommit på ett annat projekt också. en sittpuff med förvaring! Det ska fixas snart! :)

Annars har jag sysselsatt mig med en massa vuxna trista  saker idag. Betalat min första hyra, skaffat hemförsäkring och fixat med csn. Imorgon ska jag till banken och fixa bankdosa (äntligen!) och med pengar till lägenheten. Så nu är det väl dags att sova! :)

 

 

Kommentera

