aussie

Idag har jag saknat australien av en hel massa anledningar. Jag drömde om sam inatt och imorse när jag vaknade så ringde han (!) har inte hört av honom sen innan jul. Jag hann dock inte svara och vill ärligt talat inte lägga pengar på ett samtal till honom. :) jag råkade ringa emma och började tänka tillbaka på våra äventyr. Jag började också planera mitt kommande äventyr 2013. Det kommer bli fett! Nu sitter jag och dricker VB(Victoria Bitter) öl från australien och snart ska jag åka till stan och dricka mera öl! ;)

Jag köpte en soffa av rickard idag. Jag prutade och han bara accepterade, Mäkta stolt! :) haha. Nu ska jag fixa till mig innan elin kommer.

tjipp.

l.

Kommentera

